Alla inlägg den 19 september 2009

Av shaia - 19 september 2009 10:30

När Shaia kommer på besök hos mormor/farmor morfar/farfar så blir hon ÖVERLYCKLIG!

Det är så kul att se, hon rusar in (efter varsågod) och "tjuter" av lycka. Nu har hon även kontroll över sina små valp-öron som då ligger slickade mot huvudet av lycka. Hon är för söt   

 

När vi tränar med henne, speciellt inne, så blir hon så ivrig att hon gör allt på en gång. Sitt/ligg/sitt/ligg osv...

Hon tycker om att jobba. Vi kastar ett föremål och hon får på kommando springa och hämta.

Förresten, vår cirkus konst, att gå slalom mellan benen har gjort stora framsteg. Hon är jätte ivrig och tycker det är kul. Vi ökar på med flera ben hela tiden, så nu kan hon 6 ben på bara 3 veckors träning. Hon kan säkert fler men vi vill inte pressa henne. Hon tycker det är jätte kul och det är det viktigaste.

  

Presentation


Mitt namn är Shaia och jag är en samojed tik. Det här är min blogg, om bara mig! Häng med från början, läs i arkivet med start Maj -09 för det var då jag entrade världen :)

Arkiv

Senaste inläggen

Avdelningar

Länkar

Till gästboken

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards