Alla inlägg den 10 september 2009

Av shaia - 10 september 2009 10:00

Är det ngt Shaia älskar (förutom oss) så är det att vara ute och röja i skogen!

Vi har plockat svamp några gånger och hon springer fram och tillbaka mellan oss och kollar läget   Hon är verkligen en "ute hund"

Ibland när vi går i koppel så får hon "rycket" Hon börjar bita och slita i kopplet och går verkligen inte som hon ska. Det kan komma helt oväntat, precis som om hon bara tröttnade på att vara duktig helt plötsligt! Men det är väl charmen med valpar. Ofta inträffar det när hon är orastad och har fullt med erergi, eller påväg hem från en lång promenad när hon är trött. Hon slår med sinna tassar och trasslar in sig i kopplet och tycker det är jätte kul när vi säger ifrån, för då gör hon det ännu mer  

Man blir lite frustrerad, men så nästa gång vi går ut och går så är hon så duktig igen!

  

 

Presentation


Mitt namn är Shaia och jag är en samojed tik. Det här är min blogg, om bara mig! Häng med från början, läs i arkivet med start Maj -09 för det var då jag entrade världen :)

Arkiv

Senaste inläggen

Avdelningar

Länkar

Till gästboken

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards