Alla inlägg under augusti 2011

Av shaia - 29 augusti 2011 18:45

Ja visst, vi har tänkt att testa agility. Så nu är det dags att jag tar tag i bloggandet igen!!! Det är över ett år sedan, skäms på mig. Men Shaia har det bara bra, hon är lite mer mogen, harmonisk och lugn nu och faktiskt väldigt lydig. Så lydig som vi har haft som mål för henne. Hon fungerar att ta med överallt och är tuff och lyhörd.

 Idag var det samling på Söderköpings BK för ett litet test om man hade tillräklig lydnad för att gå kursen.

 Klart vi hade  

Det var inkallning, slalom bland andra hundar och lite annat enkelt (för oss he he) och sen lite praktisk info om hur kursen skulle vara upplagd.

Det var roligt att se att lydnaden vi tragglat med Shaia verkligen gett reultat. Nu var det ju nästan ett år sedan vi gick kurs men hon skötte sig exemplariskt!

 


Presentation


Mitt namn är Shaia och jag är en samojed tik. Det här är min blogg, om bara mig! Häng med från början, läs i arkivet med start Maj -09 för det var då jag entrade världen :)

Arkiv

Senaste inläggen

Avdelningar

Länkar

Till gästboken

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards