Alla inlägg den 10 april 2012

Av shaia - 10 april 2012 10:00

Ja nu är det faktiskt dags igen...med både det ena och det tredje!!

Träningen har det blivit lite si och så med sedan i höstas (förutom den vanliga diciplinen såklart)

Men även bloggandet har, som vaaanligt, halkat efter. 

Imorn drar Agility fortsättningskursen igång på http://www.soderkopingsbk.com/   Det ska bli såå kul.

Men jag är lite nervös! Dels för att jag opererade menisken för en vecka sedan och har lite svårt att gå och dels för att det var länge sedan vi tränade agility. Det var inte sedan tävligen i höstas. Så vi åkte till Norrköpings BK för en vecka sedan och kände lite på det, både för vår egen del och för Shaias del och det gick bra! Hon tyckte det var suuuper kul hi hi  

         

Presentation


Mitt namn är Shaia och jag är en samojed tik. Det här är min blogg, om bara mig! Häng med från början, läs i arkivet med start Maj -09 för det var då jag entrade världen :)

Arkiv

Senaste inläggen

Avdelningar

Länkar

Till gästboken

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards