Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av shaia - 7 augusti 2009 12:00

Nu vid elva veckors ålder så behövs inget galler på nätterna längre. Hon klars sig utan att kissa inne och väcker oss istället vid sex tiden och vill gå ut för att göra 1:an och 2:an

Vi har tog det lugt de två första veckorna men Shaia har ändå huunnit med massor känns det  som:

Hälsar med STOR glädje på de närmaste

Badat i badkar, gick bra!

Hjälpt morfar/farfar att plocka vinbär

Varit i skogen och plockat/ätit blåbär..mums!

Badat i sjön, visste ej vad vatten var och slängde mig glatt i    

Varit vid vatten flera gånger och tycker om att rulla äpplen på berget och springa och hämta dem vid vattenbrynet..söt!

Simmar ut till matte som räddar mig, älskar inte (än)

Varit hos mormor/farmor morfar/farfar flera gånger

Träffat katter, hästar, kor och får.

Så är jag oxå helt orädd och vääldigt nyfiken! 

  

   

   

   

    

Presentation


Mitt namn är Shaia och jag är en samojed tik. Det här är min blogg, om bara mig! Häng med från början, läs i arkivet med start Maj -09 för det var då jag entrade världen :)

Arkiv

Senaste inläggen

Avdelningar

Länkar

Till gästboken

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards