Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av shaia - 2 augusti 2009 13:00

Efter ca två veckor hos oss var det dags att lämna bort den lilla för första gången. Min mamma fyllde 60 och "hela" släkten skulle till Riga för att fira.

Utan vetskap om att vi hade skaffat en hundvalp ringer vi på dörren till Jennys föräldrar och säger att det var det här som var överraskningen, som ni lovat bort er till dessa datum. Dom blev häpna, men såklart jätte glada. Det gällde tre nätter och först trodde vi inte vi skulle klar av att lämna henne, men det var faktiskt ganska skönt. Hon var ett ess på att hålla oss vakna om nätterna och det var ett evigt spring ut och in.. Men OJ vad vi saknade henne efter bara en dag..vi ringe hem flera gånger  

Såklart hade det gått bra att vara hundvakt, men dom var helt slut.

Intensivt var ordet!  

    

Presentation


Mitt namn är Shaia och jag är en samojed tik. Det här är min blogg, om bara mig! Häng med från början, läs i arkivet med start Maj -09 för det var då jag entrade världen :)

Arkiv

Senaste inläggen

Avdelningar

Länkar

Till gästboken

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards