Alla inlägg den 16 maj 2012

Av shaia - 16 maj 2012 18:30

Japp...idag var det dags att träna på en hel bana. Detta i syfte inför söndag, då vi ska avsluta kursen med att tävla! Det gick ganska bra, men inte helt. Hinder nr 2 var däcket. Där sprang hon igenom på sidan och sen direkt efteråt fick hon knäck i lurarna. Det tog ett tag innan hon kände för att komma tillbaka och fullfölja. Men det har ju tyvärr varit genomgående för kursen. Fröken går sina egna vägar lite. Men när hon väl kör, så går det så himla bra, hon kllarar att man skickar iväg henne på bakombyten och andra krokiga svängar, men som sagt där emellan extremt DISTRÄ!

Det ska dock bli himla kul på söndag, då kanske hon blir lite mer taggag när det är en ny miljö   


Nu måste jag bjuda på en bild med Shaias bästa kompis Bilbo, en labrador på fyra år, dom är så fina ihop!  

                                                                  Black & White 

  





Presentation


Mitt namn är Shaia och jag är en samojed tik. Det här är min blogg, om bara mig! Häng med från början, läs i arkivet med start Maj -09 för det var då jag entrade världen :)

Arkiv

Senaste inläggen

Avdelningar

Länkar

Till gästboken

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards